Monday 4 June 2012

Selamat berkenalan ツ

Assalamualaikum,

Hello there, my name is Nor Syalinna binti Saiful Azahar. 15 (PMR candidates) I'm currently single right now. And  now still not interested with any boy. Erm i guess ^_^V. This is my third blog acc . Muahaha. Cool yehh XD. Okay, btw you can call me Syalinna, Lina, Alin, or so what ever you kinda like. I don't care. Tapi tolong jangan panggil aku yang bukan2. Bukan-bukan yang macam mana? Anda sendiri fikirlah ye mana yg baik dan buruk :). Allah dh bagi otak untuk berfikir. Blog ni aku buat yg baru sebab blog yang lama nampak agak serabut. Banyak pasal ex aku dan ape2 ajela kan. So that's why TADAAA i make another new acc. Mwehehe.

Enough for that, Me have a great parents ever. My beloved king name is Saiful Azahar bin Mustapha. My beloved queen Nor Liza binti Mohd Arshad. My princess Nor Syakirah and my prince Mohd Syahidin :D.  Tu abah, mama, kakak dgn edin. Syg mereka. Dan ini antara kawan-kawan yang aku syg gila. First Khairunnisa, Fharen, Aisyah, Damia, Nana, Hajar, Azlin, Ali, Taufik, Nik, Farid, Iqbal Zaheer, dan ramai lg. =D. Ramai kawan. No musuh. Kot. Aku rasa. :P

Okay that's all. Taktahu nak cakap pasal ape. Tangan pun dah lenguh. *SORRY BERCAMPUR BAHASA* Broken english kot. HAHA XD. Okay, have a great day babe.


-SYALINNA

No comments:

Post a Comment