Friday 8 June 2012

Selamat tengahari ツV

Assalamualaikum,

Hi my beloved friendzaaa~. Harini taktahu nak post ape. So harini nak merepek2 ajela ye. Harap jgn bosan :P. Tgk ape aku tweet kat twitter aku :P. Menada nyewww XD. Dah tengahari dah pun. But aku still belum makan. Heeee :P. If ada bf mesti dia pksa itew makan kan? --'! Tetiba sabik :P. Yang senanya nk start bercinta balik. Tapi rasa was-was. Muahaha. Rasa bosan takde bf dh terasa. But if dah ada bf nanti kang aku takut nanti aku membazir keluarkan air mata pulak kang. Kan3? Ape yang bestnya couple ni? Aku dah serik :'/. Aku jatuh cinta senang. But nak lupakan semua kenangan tu susah :'(. Rasanya dah nk dekat sebulan dh aku single. Hehe. See aku hidup dengan tenang dan bahagia :P. If nak org text, text lah member. Walaupun takde bersyg bie kan. Xpelah semua tu. Janji ada yg teman aku text. Lagi satu tak bazir duit mak aku topupkan aku. Ke guane? But bila tgk kwn dgn bf diorg rasa tetiba mcm jelly. Jelly enak  -.-"! Jealous2. Aku bkn jelly :P. Sbb ada org caring pasal titewww. Kalaulah kan aku ada bf nanti. Aku taknak syg dia lebih2 sgt. Sebab takut nanti jadi macam dulu. Betapa broken heart nya aku weh -..-! Aku nak bf aku yg syg lebih2 kat aku. Muahaha. Ada rasa jugak nak mainkan lelaki ni. Tapi aku xblh. Tak baik buat gitu. Nanti kena ke kita balik. Time tu baru taw. Kan3? Jangan ikutkan hati je. Fikirlah jugak perasaan org. Heee :P. Dulu masa aku form 1. Masa first couple. Aku taktahu sgt pasal syg menyayang ni. XD. Bila pts aku rasa mcm ERR OKAY. Takde pun nangis2. Bila dh makin besar ni. Baru aku paham mcm mana rasa bila kita dh syg sgt2 kat org tu. Nangis mcm menda --"! Haiss maluu XD. Aku mmg tak reti jaga bf ke? Jap2. BUKAN SALAH AKU! Booooo :P. Hee. Harini aku layan lagu jiwang. Sejak bila ni syalinna weh --"! HOHO. (CLICK). Okay, dunno what to say. Nak makan. Have a nice day. Melafyouall :-*. Lot of love from me 

-SYALINNA

No comments:

Post a Comment