Thursday 7 June 2012

I'm sick (✖╭╮✖)

Assalamualaikum,
                                                             
Morning uolls. Harini aku sakit. But still larat untuk online and update this blog --"! Harhar. Nothing to do. Just lay at the bed like a pwincess :P. Mwehehe. Tgk tak gambar tu. Saje aje nk mengada snap gambar ni -..-"! Tgh sakit pun boleh tersenyum lg =D. Ohh ni kat dalam kereta. On the way ke hospital besar HTAA. Bukan sebab aku nk pegi check okay. Tapi ikut abah and mama pegi hospital. Abah ada appointment dgn itu doktor. Aku mmg tgh sakit. Tapi tknk di check. Nanti doktor bagi ubat. EE benci ubat. Ni pening kira dah okay lah ni. Semalam lagi teruk. Berdenyut-denyut kepala. Rasa mcm menda je. Masa kt dalam kereta smlm ckp kat mama yg aku pening. And mama nk bg panadol. OH EM JAY. Haha. Memey ah aku taknak. Siapa yg mengenali aku tahu tu :P. Tapi bila depan ayah aku, aku akan buat katang. MUAHAHA. So sebagai ganti panadol, mama belikan benda yg lekat2 kat kepala tu. Oh taktahu ape nama dia -.-"! Semalam ingat. Harini dh lupa :P. Dah ah smlm abah tgk 'THE EVENGERS'! Sedih aku. Nak tgk gak. Tapi pening. Tp takpelah. Lain kali boleh tgk. Dah beli dvd dohh. Hehe. Oh ye, pagi ni aku breakfast nasi goreng dekat hospital. Sedaplah jugak. Air teh tarik ais. Fuhhhhh~.  Alhamdulillah. Pening dh kurang. Lepas bangun tidur tadi rasa lego. Hehe. Masuk bilik mama ambik laptop -.-"! Abh kata aku pening sbb terlampau khusyuk study dgn facebook. Muahaha. Yes, i think so :P. Eh member aku tgh online. OH YEAY! Mujur dia online. Eh suka tak lagu Alif Aziz: Cinta ya cinta? Yea aku suka (CLICK). And that's all. Nothing to say. Homework banyak mcm ape je. Nak buat slow2. Sbb pening still ada lagi ni. Okay, have a nice day. Burbbb bye =D

-SYALINNA

No comments:

Post a Comment