Monday 18 June 2012

Talk to my hand ツ

Assalamualaikum,

Lama dah tak update blog. Biasanya everyday. Haha. Ke guane? Okay, so harini tak pergi sekolah. Ada something yang tak kena -.-"! Gambar pagi td. Tak nampak mata. Takpayah ah tgk mata. Mata aku sepet time ni. Org tak mandi lagi XD. Hikhik. Oh hey, guest what. Aku ada kawan baru. Nama dia Amirul ashraff. Budak sekolah Panglima Perang. Dia form 4. Dia baik dan sebagainya :). Actually Amirul ex-boy aku. Bhaha. So skrg just berkawan. Aku lebih pentingkan exam yg dh nak dekat ni. Budak pmr lah kata :'(. Aku tgh penat berlari ni. Lipas fly fly ada tadi. ihatechu -.-"! Kau mmg taksuka kan tgk aku hidup tenang. Ada aje mengganggu. Menyampoh -.-"! Ohhh Sabtu lepas aku keluar. Tgk wayang dgn kakak.    Madagascar 3 sumpah awesome gila-gila >.<! Lawak mcm menda. BHAHA XD. Actually aku rindu nak tgk wayang dgn boyfriend. Dah lama dh kot tak tgk wayang dgn lelaki. Ohh ye, Sabtu ni InsyaAllah keluar dgn Amirul. If aku ada moodlah kan :). So blh tgk wayang sama. WEEEE ;D. Masa keluar haritu terjumpa ex aku. Err. Hilang selera nak makan. Oppsss silap. Bukan sbb dia aku hilang selera. Sbb kuah mee tu macin cecangat >.< XD. And then jumpa dgn Wardah, Arash semua. Rindu nak hangout dgn diorg (T.T).. Eh aku taktahu nak cakap ape :D. okay burbbyeee. :D

-SYALINNA

No comments:

Post a Comment