Friday 22 June 2012

H to the E to the Y to the hey yo ツ

Assalamualaikum,



Dah lama tak update blog. Haha. Harini aku rajin. Dan rasa mcm nak menaip aje. Hi, saya baru balik sekolah dan berada didepan rumah :). Muka aku nampak pelik. But do i care? Sekarang ni banyak gila homework. Dekat sekolah time cikgu takde biasanya aku lepak borak2. Tapi sekarang tak dah. Buat kerja sekolah lebih. Haha. Lepas folio sej siap. Geo pulak sekarang ni. Makin pening kepala den ni haa. Penat kot jadi form 3 :'<. Ni baru form 3. Nanti bila dgn masuk universiti nanti taktahu lah mcm mana ~_~"! Oh ye. Aku ada minat kat sorang lelaki ni. Dia handsome dan baik. Natat pun kata mcm tu XD. Hoho. Aku pggl dia lipan. Err silap3. Dh tukar. Nak panggil dia badut pulak :-*. Sbb lipan nampak mcm pelik sgt. Kan3? Haha. Pergi sekolah menggatal ork mu ni Syalinna. Ape nak jadilah -.-! Haha. Aku just minat. Taknak pun couple. But if dah jodoh nak buat acano.Ke guane? XD. Bhaha. Okay now aku tgh layan cerita Mara Clara dekat tonton.com! Handsomenya hero tu. Peewwittttt XD. Mara pulak comel. Internet pulak lembab mcm siput babi. GRRRRRR! Sakit hati den senanyo. Dah lah pening sbb folio. Sbb laptop pun jadi satu hal :P. Btw haritu masa hari Selasa kitorg ada buat cupcakes. Urm YUMMEYH! Cupcakes chocolate. Da best from me, natat, nana, hajar, azlin and damia. Cupcakes kami yg menjadi. Hehe. Ohhh hari isnin kan. Ada perompak masuk rumah aku. Mcm shial. Bodo pergi curi phone abg aku. Mmg bodorrrrrr. Huhhhh. Takde kerja ke hah? Mencuri je tahu. Bangang. Haaaa kan dah kena. Padan muka. Haha. Okay, aku nak makan ni. Untuk kali kedua. And then tweet2 kejap. Patu buat folio geo. ;). Have a nice day babe. Caw lu.


-SYALINNA

No comments:

Post a Comment