Wednesday 6 June 2012

Today ツ

Assalamualaikum,

Wassup bro :). Habis everyday aku update blog aku ni. HAHA. Terbaik (Y). Yang senanya bosan. Takde kerja nk buat. Eh japppp. Nipu sgt tkde kerja. Cikgu bg belembang homework. Satu pun tak sentuh. Ape nak jadilah dengan aku ni. Bila tgk homework yg bertaburan kt atas meja aku rasa macam eeee aaaa nk buat ke tknk? Haa patu sampai ke malam tak bersentuh (T.T). Cuti dh nak habis dah. Berapa hari aje lagi. OH NO! What i'm gonna do? Hee :P. Ohh ye, ni tgh penat dan kepanasan ni. Tadi teman mama pergi cari kain. Err kain untuk aku. Muahaha. Raya kali ni aku nak tempah baju kurung kat kedai. Taknak beli yang dah siap. Banyk songeh btul -.-"! Baju kurung i warna purple taw uolls. Jangan jealous :P. Tema kt kampung kali ni warna purple. Nak warna coklat yg senanya. Tadi beria pujuk mama nk beli kain yg warna coklat. Tapi mama tak bagi (T.T). LEOPARD okayyyyyyyy! Sedih gua. Haha. Takpelah. Raya tahun depan aku nak yg tu. Tak kira :P. Kakak aku pun sibuk ikut td. Mcm2 dia bebel. Panas lah tulah. Sibuk je ikut. HUH! Duduk rmh jela. Kan senang. Lepas tu singgah kat org yg jual cendol or what ever tu. Order cendol aiskrim. Lega tekak. =D. ERR taktahu dah nak cakap ape. Aku pening. :'/. Jap, mana member yg selalu chat dgn aku ni. Adoi. Bosan kalau kau takde. Aku tggu kau :P. Okeng. Burbbbbbbb bye ;D

-SYALINNA

No comments:

Post a Comment