Saturday 11 August 2012

Take a deep breath ツ

Assalamualaikum,

Hey, lama dh rasanya tak update blog. No idea nak cakap pasal ape. Ni update pun pasal taktahu nak buat ape. Bosanlah. Baru habis otp dgn Muiz. Now dia tgh nyenyak tidur :). Semalam sklh tc ada buat solat hajat untuk form 3 and 5. Kitorang sembahyang terawih sama-sama. Berbuka sama-sama. Best :'). Ni time bersiap nak pergi sekolah. Pakai baju kurung merah :'). Btw, Isnin ni trial bermula. Takut lah. Tak ready :'(. Aku duduk sebelah Farid. Belakang ada Natat. Depan aku tade orang. Untung ah aku duduk tepi kat tingkap :P. Muiz duduk jauh. Maybe. Tak sure :3. Semua barang nak exam aku dh beli. Alah, prepare awal2 lah kan :P. Sediakan payung sebelum hujan ;D. Now tgh layan lagu. Taktahu nak buat ape. Nak study tapi time2 macam ni kalau aku study, mmg tak masuk otak. Serious --". Rasa macam sekejap aje kan puasa :'). Bulan Ramadhan dah nak berakhir. Exam PMR yang sebenar pun dh makin dekat. So esk berbuka sama dengan Muiz. Sebab kalau berbuka Sabtu minggu depan takboleh. Aku balik kampung hari Jumaat. Actually, aku dh taktahu nak cakap ape. Kekurangan idea. Have a nice day. Pada yg sama umur dgn aku tu, i wish goodluck for you. Do the best :D. Fight Fight Fight. Okaybye. Salam.

-SYALINNA

No comments:

Post a Comment