Sunday 1 July 2012

Sukan Tahunan SMKTC yg ke-6 ツ

Assalamualaikum,


Hai. Harini sukan tahunan SMKTC yg ke 6 berlangsung. Heee. Ponat den tahu dok. Time kt rumah aku letak komik, lotion, phone, roti kat dlm beg. Kakak aku kata 'kau nak lari rumah ke? HAHA XD. Ni time pembarisan. Org pembarisan kat depan kitorg dok snap gmbr. HAHA XD. Pic aku ada dkt nana :D. Pagi2 tadi ada senamrobik kat tapak perhimpunan. Sumpah happy XD. Buat tu buat ni. Then tetiba cikgu chew datang kat aku. Dia suruh aku masuk lumba lari 4x200. Ohhh shit (dalam hati). Haha. Tgk kat list nama, sesat nama 'syalinna'. Cikgu pakai taruk aje. Haiss XD. Okay dong. Then aku masuk ;). First2 ada pembarisan. Taufik masuk pembarisan XD. Aku dgn Natat ngejek dia time kt tepi padang. Aku kata taufik ni cute lah. Handsomelah. Nak ngorat blh? Then dia sengih2 -.-" XD. Suka buat org skt hati aku dgn natat ni :P. Then acara 4x200. Debo gila. Takut XD. First lari Azlin. Aku pelari nmbr 2. Ke-3 Lim xin qi and ke-4 syahida. Azlin akhir sampai sebab kaki dia dh pancit. Aku lari belakang rumah kuning,hijau dgn merah. Then aku pecutttttttt sedaya aku. Fuhhh dapat nmbr 2 dong XD.  Time lari td Taufik pulak bersuara kt tepi padang XD. Lepas cikgu tgk aku lari laju, cikgu suruh aku masuk 200 m pulok. HAHA. Suka k --"! Dh lah nak pengsan td. Patu kena pulok lari lg. Haha. Aku dgn syahida masuk. Dia dpt nmbr 1. Aku nmbr 4 -.-"! Sikit lg nk dpt nmbr 3. But kaki aku dh takblh nak lari. Cari Fifah kat dpn. Tgk tadok. Pelik gak rasa. Sebab diakan lari bapok laju. Tgk2 dia kat belakang. Lepas tu lepas tu. Aku masuk lg lumba lari. HEHE. Aku nak masuk. Tak puas hati. So masuk 100 m. Dapat nmbr 3. Okay lah kan? Haha. Alhamdulillah :D. Last acara tarik tali. Rumah biru dpt nmbr 2. Hijau nmbr 1. So sukan tahun ni kuning nmbr 1. Biru ke-2. Merah ke-3 and then hijau. Jap antara merah dgn hijau aku taktahu siapa menang. Tak cara :P. Selasa maybe cikgu bagi pingat. Malas nak naik pentas -.-"! Btw harini sumpah happy. Aku yg takpernah masuk acara pun masuk. Tahun depan nak masuk lg :P. Tu pun kalau still sekolah situ. Okay that's all for today. Burbbye :)


-SYALINNA

No comments:

Post a Comment