Sunday 24 June 2012

Lalala Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Assalamualaikum,

Hi, selamat tengahari. Ada gambar org sesat dalam camera. Ntah sape aje --". Haha. Harini terasa panas dan gua sgt dahaga mcm menda je. Nak milo ais. Tapi milo takde. XD Pandai2 lah minum air lain ye Syalinna :). Btw rambut aku dh makin panjang :P. Mencik ah gini. Nak potong ah nanti. Serabut rambut panjang. InsyaAllah nak buat pendek betul. Baru stail XD. Tapi ramai kata tak sesuai (T.T) Saje je nak buat aku rasa was-was kan. Bongok -..-! Haiss sekarang ni mcm2 aku aku alami. Since single ni ada pulak org ajak couple :O. E mengadanya aku. Koya kan?  Haha. Biar akulah. Blog aku. Bukan blog kau. BOOOO XD. So folio geo dah nak beres. Just copy paste aje. Ohh thanks Natat and Nabilah sebab bagi aku copy dan mempermudahkan kerja aku :D. Ohh ye dekat Ali juger ;). Aku dtg2 kat meja dia kata dh siap ke belum folio? Then dia kata dh. Aku kata nak tiru. Dia kata takboleh. Cikgu tak bagi tiru. Then aku tetiba cakap ehh boleh. Then aku ambik. Bhaha XD. Nasib dia cool aje ;). Tak marah2 CX. Masa hari jumaat dengan semangatnya salin kat kertas kajang. Aku tiru satu dua je. Takdelah byk sgt. Lemak gitu nak tiru banyak2. Kan3? Haha. Itulah gunanya ada kawan, Kan? Tolong menolong :D. WOO sekarang aku tgh layan lagu-lagu letto. Sandaran hati dgn Ruang rindu. Maybe lagu tu dah lama. But still best XD. Natat suka cakap dgn aku pasal lagu2 k-pop ni. Weh manalah aku layan k-pop ni XD. Yang aku suka satu je, lagu love girl :-*. Dah lama tak tgk wayang. Sabtu lepas je tgk. Nak tgk lagi. Bosan lah i duduk rumah. Hadap laptop je -..-! Okay, nak tweet2 sekejap. Follow lah twitter saya. Sy tgh promote ni XD. Bhaha gila. Okay have a great Sunday. Esk sekolah. Wee. Take a good care of yourself. Burbbye =D 


-SYALINNA

No comments:

Post a Comment