Tuesday 26 June 2012

Today is tuesday. And tuesday is today ^_^V


Assalamualaikum,


Hey yo. Penatnya baru balik dari sekolah. Panas harini. Mcm2 benda terjadi harini dekat sekolah harini. Haha. Time pjk tadi kat padang kitorg main lotar peluru. Then lumba lari. Aku dapat number 2. Azlin number 1. Haha. Gempak ah Azlin. Tadi time lari sikit lagi nak tergelincir sbb rumput basah. Dah nak kegarisan penamat dah, aku tgk Qin Xi kat sebelah. Aku ape lagi, pecut ahhhh. VROOOMMM XD. Masuk je kelas tadi rasa nak muntah, pening2 semua ah. Nasib baik minyak angin :D. Ohh ye. Sukan nanti aku masuk acara lari 4x100 XD. Ada jugak masuk acara. First time kot -..-V! Tu pun kalau org yg aku ganti tu tak pergi sukma. Kalau tak duduk tepi padang jela kan :).  Haha. Ni benda yg terjadi masa pagi. Yg ni pulak dekat dalam kelas time tengahari XD. Masa seni. Aku dgn Taufik gaduh2. Aku mengejek dia, dia mengejek aku -.-! Geram dgn dia. EE EE EE XD. And masa matematik tadi aku menangis mcm menda. Menangis tersedu :P. Kes kena rotan dgn mrs. Wong sebab tak hantar buku. Kena 2 kali okay :(. Rasa mcm nak terbakar tgn. Dah lah pukul kuat2 :(. Patu lepas kena pukul aku balik kat meja then menangis :'(. Goh Meng Xiang budak laki yg ddk depan aku suruh pandang dia. Tp aku tknk sebab time tu tgh nangis XD. Bhaha. Then dia tiup tgn aku. Alolo. Baiknya dia :'). Jap aku taktahu lah di tiup or kipas dgn buku. Sbb tak nampak. Aku ttp muka :P. Lepas dia tiup kurang sikit rasa sakit. Ng chee seng pun kata jgn nangis. Bhaha XD. Biasanya dalam kelas diorglah yg selalu buat aku sakit hati. Tapi yg sebenarnya diorg baik ;). Btw tadi kan crush aku pandang aku XO. E suka XD. Haha. Mengada parok -.-! Okay that's all for today. Have a nice day. Burbbye :).


-SYALINNA

No comments:

Post a Comment